Plaza Centres - A Cushman & Wakefield megbízást kapott Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontjának bérbeadására


Nagyítás

A kihívás

A Plaza Centers kizárólagos megbízást adott a Cushman & Wakefield számára a 65,000 négyzetméter bérbeadható területtel rendelkező Aréna Pláza bevásárlóközpont nyitás előtti bérbeadására. A fejlesztő két fő célt tűzött ki:

  • nyitás előtti 100 százalékos bérbeadottsági szint elérése nemzetközi bérlői mix kialakításával;
  • az elő-bérbeadás egy éven belüli megvalósítása, 2007 novemberi határidővel

A megoldás

1. lépés: Egy 6 szakértőből álló, dedikált bérbeadási csoport kialakítása

2. lépés: A fejlesztés nemzetközi kiskereskedők előtti ismertetése, valamint a mágnes-bérlői bázis kialakítása (pl.: Hervis, Zara, H&M, C&A, Tesco), mely elősegíti a kisebb bérlők bevonzását a központba.


Az eredmények

A Cushman & Wakefield sikeresen 100 százalékban bérbe adta a 65,000 négyzetméter kereskedelmi területtel rendelkező Aréna Pláza bevásárló és szórakoztató központot a 2007 utolsó negyedévében történt nyitás előtt. Az Aréna Pláza, Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontja, mely hatalmas választékban sorakoztatja fel a nemzetközi kiskereskedők legjavát. A 200 bérlő között olyan neves nemzetközi márkákat említhetünk, mint a Peek & Cloppenburg, M&S, Tesco, Zara, H&M, Bershka, Douglas, Promod, Mango és a Swarovski. A kávézók és éttermek mellett egy Magyarországon egyedülálló 23 termes multiplex és egy 3D IMAX mozi várja az idelátogatókat.